Hoppa till innehåll

Jobb Efter Skolan


ZeroX_
 Dela

Rekommendera inlägg

T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;)

 

Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;)

Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då?

 

vart som helst där jag får anställning typ... men snart verkar det ju som om jag måste söka som personlig assistent.. å det vill jag verkligen inte :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;)

 

Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;)

Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då?

 

:/ Har du flyttat till eget ställe eller? Men behöver man pengar så borde du kunna göra lite vad som helst.. Testa att söka jobb på ica eller något liknande..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;)

 

Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;)

Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då?

 

Ja jag har flyttat till eget.. bor me min syrra. Å ICA har ja redan sökt på men jag fick nog inte jobbet eftersom d inte ringt :(

men ska nog börja jobba på pappas företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...