ZeroX_ Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;) Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;) Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då? vart som helst där jag får anställning typ... men snart verkar det ju som om jag måste söka som personlig assistent.. å det vill jag verkligen inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;) Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;) Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då? :/ Har du flyttat till eget ställe eller? Men behöver man pengar så borde du kunna göra lite vad som helst.. Testa att söka jobb på ica eller något liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 T.ex. Syrran har ansökt om att vara statist i en kommande svensk långfilm och hon tjänar 4000:- för att bara gå förbi och bada i 50-tals badkläder. ;) Men om du menar jobb efter skolan och så kan man väl kalla det Extraknäck istället för jobb. ;) Men jag anser att du kan skriva ett litet brev om dig själv. Liten biografi med bild och dina kunskaper och så. Vilken linje du går på och så. Syrran gjorde så och hon fick jobb. Spela roll vilken arbetsplats det är. Men vad hade du tänkt för speciell ställe att jobba på då? Ja jag har flyttat till eget.. bor me min syrra. Å ICA har ja redan sökt på men jag fick nog inte jobbet eftersom d inte ringt :( men ska nog börja jobba på pappas företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har fått sommarjobb. Ska spela musik :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag kanske ska jobba på cykelaffärn och skruva ihop lite grymma cyklar( sommarjobb ) med brorsan. Bröderna andersson's mekaniska cyklelfirma ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.