Hoppa till innehåll

En Recensiob Av Magi,s Battle Tank

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Asså jag har upplevt nåt som värkar vara det coolaaste jag nånsin sett. Magi e ju super :cool: .

I alla fall nu går vi till redovisningen av nåt som kan bli världens bästa leksak och som garanterat slår robosapien V1 och V2.

jag satt på forumet när jag såg Magi,s topic om denna revloniterande sak och jag vart genast nyfiken. Senare fick jag göra en Ultimat grej. jag fick testa hans battletank online!! och här e vad jag tycker om det.

Det började med att han koppla up mig mot den där maskinen. sen så hamnade jag i hans rum och fick se genom webcamen. Maskinen är lite svårstyrd i början men man lär sig eftersom. jag har filmat lite där jag roterar tornet lite och kör lite i hans data rum. jag ska visa dom sen. när jag lärde mig att styra webbcamen vart det väldigt inpomerande. jag såg när han chatta med mig genom webcamen.

sen höll jag in sväng kanpen ett tag och då såg jag att tanken snurra runt och runt men sen fastnade han i snurra runt läget och den snura runt och runt. men Magi stoppade snurrandet. sen skulle jag prova att skjuta med laserdom kanon vilket är väldigt svårt. Jag vet inte om jag träffade målet alls men jag hoppas jag gorde det :lol: . sen var det slut på tiden och han kopplade ur mig ut tankern. Jag är väldigt Inpomerad av hans geniala skapelse. och här e mina betyg .

styrkänsla: 8/10

kommentar: den del av tankern som är väldigt svår att styra är webbcamen. tycker jag. men det kanske går lättare ju bättre bredband man har. jag körde tankern med 0,5 mbit så. :P

spänning/känsla: 10/10

kommentar: Tankern är helt otroligt och den är väldigt spännande sak. Och känslan är detsamma. jag menar tänk er köära den där i skogen och "se" genom tankerns "ögon".

fördröjelse stund/lagg: för mig är det 9/10 eftersom lagget var bra trots min 0,5 mbit. men det varierar pga hur bra bredband man har.

Totalt: 10/10

total kommentar: Detta är otroligt. jag kan inte förstå hur otroligt detta är.

man kan ju styra en tanker via nätet från vartsomhelst i världen. jag kan sitta i hawai och ändå kunna köra Magi,s tanker i hans trägård i svergie. detta är helt otroligt. Det är ett "måste" att testa denna grej :cool:

Kommentar till Magi: Magi du är ett geni och ingen kommer kunna uppfinna en bättre tanker än du. Din tanker kommer revulitoniera(kan inte stava ordet)

hela världen inom teknisk lek och maskiner. Magi du är ett geni och förtjänar nobelpriset i fysik.

Och jag hoppas att alla här på fuska.se "RESPEKTERAR" Magi.

det var min Recension.

Slut :medieval:

EDIT: Ni får gärna kommentare min Recension

Redigerat av girder
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...