Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag sa att du skulle ändra inställningarna på datorn till 800 * 600 först! inte efter... :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vadå inte gå ochspela med ett 128 mbs grafikkort e du knäpp elr det gör jag :P men prova och installera om steam och cs annars skicka ett hjälpmeddelande till crewet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 mm men kan ngn besavara min fråga varför det inte går att starta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag kanske kan besvara den om du talar om för mig vilken skärm och upplösning du har?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 mm men kan ngn besavara min fråga varför det inte går att starta?? det ska gå att felanälma hos dom som har steam glömt namnet finns nån knapp nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg