RMH11 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 i uppdraget Sweet´s Girl ska man tävla med att bounca med sin low rider mot några gängmedlemmar... jag kan hoppa med "caps lock" eller "2" men när d står (pil: vänster, höger, bak å fram) så får jag inte ett enda poäng?? vilka knappar ska jag trycka på för att få d å funka?? jag andvänder ett tangentbord..
ThePunisher Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 Jag hade också problem med det uppdraget, men så här är det. Man ska inte hoppa med bilen med 2 eller caps lock. Jag har för mig att när man har en lowrider så ska man klicka ner num 6 så ställer sig bilen på sina högra däck och om man klickar ner num 2 så ställer den sig på de bakre däcken. Gå in och kolla på options, controls, vehicles och kolla längst ner på listan så står det Special någontin right, NUM 6, ja du förstår.
Putside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 Du ska använa sifferknapparna längst åt höger på tangentbordet, då ska det funka. Hade också problem med det där men det gick fi fint när jag använde dem knapparna. Så prova det !
Rekommendera inlägg