bladefinor Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Hej! Vart är det bästa stället där man kan möta Raiko och Entei? Jag har fångat Suicune. Det är nämligen så att jag ska klara hela Ruins Of Alph och då måste man ha Ho-oh. Och för att få Ho-oh så måste man ha Raiko och Entei. Snälla hjälp mig att hitta det bästa stället för Raiko och Entei, om man inte har sätt den i pokedexen. En annan sak... Måste man fånga Ho-oh eller Raiko och Entei på SITT spel? Kan man inte typ byta så har man den och då kan man klara Ruins Of Alph? Redigerat 25 Mars 2006 av blade_finor
MegaMartin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 Söv dem, sänk livet på dem, kasta Ultra Ball/Heavy Ball/Fast Ball. Använd gärna Master Ball på en av dem, inte på Lugia/Ho-oh. Man måste ha Raikou/Entei från det egna spelet.
jay Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 använd "repel" och gå omkring i områden med låg levlade pokémon
MegaMartin Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Han har Crystal. Det är bara i det spelet som man måste ha de legendariska hundarna för att få Ho-oh. Spam, eftersom frågan är besvarad.
Rekommendera inlägg