Gäst böna Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Våran mat är jättegod men ibland får man nåt som man aldrig har hört förut om. Men som sagt, den är god! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det var en kille som hittade en femtio lapp i krämen en gång, stod i tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 haha kontigt femtolappen borde varit helt förstörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 köpte han nåt för den eller gick det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det brukar var brosk i våra köttbullar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag kom ihåg killen som spottade i smöret och en kille åt upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 På tal om det...En gåg nös en i en annans mjölk men han sa inget. Och sen kom han och drack upp det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag kommer ihåg att det var nåt dum huvud som slickade på slickipoten(den där man skrapar bort maten med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Alltså när jag skulle skala min potatis så var den mjuk som en pankaka och så såg jag att det hade grön-vita vårtor(mögel) när jag skala den. Uhhh hater den dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag hittade en stövel i min yoggi en gång. och en krabba i müslin. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den e väll sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Våran skolmat är as äklig jag hitta en kråk näbb i köttfärsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.