Gäst X-Star Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Altså alla som klagar på skolmaten! Vet ni att det bara är 2länder i europa där man får mat i skolan!! Det är Sverige och ett land till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Oj då sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Inge bra... Bara ibland... Vi ska börja med fryst mat som dom värmer upp på skolan... BLÄÄ :wacko: <_< Inge bra... Bara ibland... Vi ska börja med fryst mat som dom värmer upp på skolan... BLÄÄ :wacko: <_<Alltså maten på skolan, inte det där om mat i andra länder gräjerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 vi får piråger ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vi får en halv liten klunk spageti o dem har kissat på matten skoja men det är äklit som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Maten på min skola är väl rätt så okej men ibland måste man bara säja att det smakar piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hellre att jag tar med mig egen skolmat en äter i min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 vad tyker ni om skol maten :ph34r: Maten är så man mår dåligt... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 men visa skolor får faktiskt good mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Altså alla som klagar på skolmaten! Vet ni att det bara är 2länder i europa där man får mat i skolan!! Det är Sverige och ett land till! Nej av 50 länder i Europa vet jag 3 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Just det ja det var tre länder det stod något sådant i vår HK-Bok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jaja det var nog tre länder PS: hypertek ackta dig du har ju 4 varningar snart blir du avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.