Umber Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Finns det någon sida man kan lära sig persiska på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Goggla lite och testa med flera sökord. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har försökt men jag har inte hittat nått :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Persian heter det ju på Engelska. Så prova så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men vet inte någon en hemsida :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Persiska???? :blink: varför vill man lära sig persiska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 kanske kan vara kul att kunna eller nåt. jag vill gärna kunna japanska t.ex men jag vet inte varför :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Gå ner på stan och välj ut en valfri pizzeria så får du svar på allt du vill veta där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 e de inte italienska många pizza bagare snackar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 På ett kebabhus då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Outside: Då är det turkiska :P Ämnet: Försök att söka på Altavista.se, se om det funkar där ;) Redigerat 25 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.