Ogri Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag har fastnat på ett uppdrag som heter cesar vialpando vet nån vart man ska göra i huset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vilket hus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
my_name_is_earl_ Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har fastnat på ett uppdrag som heter cesar vialpando vet nån vart man ska göra i huset? lol...... du ska ju bara köra utanför.. och då kommer han att säga att du ska ölja med han till race:et :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 det är inte det jag ska hämta något i hans hus men jag hinner bara hämta 1-2 sen går det inte att hämta den andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 prova med att köra med en annan bil som tar flera personer. som tex en vanlig personbil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 skrev fel uppdraget är home invasion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gameworld Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) hej jag tycker dt e ganska jobbigt med alla uppdrag o en del e svåra men dt finns några som e roliga men ja undrar om dt finns ett fusk så att man kan hoppa över vissa uppdrag. Redigerat 16 April 2006 av gameworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 hallå duh vitsen med spelen e att göra uppdragen då kan man ju inte hoppa över dom :lol: :lol: :cry: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gameworld Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja har fastnat i ett uppdrag som går ut på att man ska kidnappa o sen köra till bryggan men va gör man sen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja har fastnat i ett uppdrag som går ut på att man ska kidnappa o sen köra till bryggan men va gör man sen? :blink: kör ner bilen i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ok jag har redan klarat dem där med ryder den senaste robbing uncle sam var ganska svår men nu ska jag göra dem där uppdragen med og Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg