Gäst Mr.Whisper Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilken webläsare använder ni?Själv så använder jag internet explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Blandat oftast Internet Explorer, ibland Mozilla Firebird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Först Internet Explorer sen Opera sen Advet browser sen Internet Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag körde me Opera ett tag men sen avinstallerade min dumma brossa det så nu kör jag med explorer. Jag tycker Opera är bättre av dessa anledningar: Lättare att ha koll på nerladdningar och andra fönster man har uppe coh så kan man ha skins. Går det i explorer också? Den är ju bara grå och tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Internet Explorer eller Opera använder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag körde me Opera ett tag men sen avinstallerade min dumma brossa det så nu kör jag med explorer. Jag tycker Opera är bättre av dessa anledningar: Lättare att ha koll på nerladdningar och andra fönster man har uppe coh så kan man ha skins. Går det i explorer också? Den är ju bara grå och tråkig Det går att byta fast då byter man på hela datorn... så här gör man på alla utom XP (det kanske går på xp), Man höger klickar på skrivbordet, sen Egenskaper, Utseénde sen ändrar du där... Jag använder Internet Explorer, hur får man opera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Internet explorer fast om jag använder mac så helst Safari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag använder alltid Internet explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Internet Explorer och Crazy Browser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag trodde bara Internet Explorer och NetMeeting fanns om Net... e nån webbläsare! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.