rein1 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag behöver lite hjälp hur man tar sej undan poliser lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Tja...... bara gasa på, de e mitt tips o de e så ja brukar göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 använd pursiut breakers :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claes Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag o min brorsa brukar ibland köra till en munkaffär och först ta pursit breakern och sen bara åa runt butiken! poliserna bara förstörs hela tiden! även suv:arna! (OBS! Det finns bara en eller två munkaffärer som går att göra så här med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Pursiut Breakers. Segelbåtar och bensinstationer är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hur använder man en Pursiut Breaker? Och hur ser man att man har det? Skicka gärna bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 åk till busstationen och ställ dig i backen upp eller på "balkongen" dom ska inte hitta dig där...du kan även ställa dig längst ut på bussarna om du bara vill dra ut på tiden och förstöra en massa polisbilar utan att göra något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Eller är pursiut breaker saker man kör på? Redigerat 26 Mars 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.