det kommer inte jag göra iaf, i sånna fall väntar jag tills de knäcker 2.6
Homebrews
ja det går ju som smort 1 homebruw om vecka undjefär
hahhahaha
nä men en kpilot till 2,6 och ni skulle få ca 200 homebruw till (radio och snes emulator är med dom)
↗ till inläggetmen om man har gta lcs funkar eloader då för det står i manualen at man behöver de?ja det går ju som smort 1 homebruw om vecka undjefär
hahhahaha
nä men en kpilot till 2,6 och ni skulle få ca 200 homebruw till (radio och snes emulator är med dom)
Jepp
måste ha gta:lcs
Det var det jag pratade om
men alt funkar inte med gta och elodern
bara dom små vill du ha saker som emulatorer eller wi-fi saker
så måste du ha 1,5 eller 1,0
jo, det har jag hört förut att álla saker inte funkar med lcs. Hur som helst får jag inet köpa gta för mina föräldrar :/
synd jag har beställt mitt men det har inte kommit ännu såg senare att de inte hade det i lager!
ajaj, vilken otur :(
ja me gta kan man ju kö hombrues
ja, men man kan inte få ut allt man kan om man har 1.5 som sagt
Ni med gta
kör 1.0 homebruws dom funkar nästan altid
ok tack
↗ till inläggetmm :) men mest vill jag ändå kunna köra snes spel i psp:t, det är det jag tkr e de coolaste ;)
Kan du ju drömma om, Om det skulle komma nån son homebruws så kommer Nintendo stämma Sony!
Det finns nog redan, men det är inte sony som gör dem... tror jag
det finns snes emus, men de är tyvärr olagliga så jag har inte prövat dem.
Detta är den sista gången jag skriver ett inlägg. Jag kommer att lämna fuska ett tag då jag har för många varningar och jag har fått 1 utan anledning.
Hej då
hej då zeem :(
nu får vi klara oss med homebrews så bra det går utan dig
som sagt är ju emulatorerna olagliga så även om jag kunnat köra homebrews så skulle jag nog inte haft en emulator (visste inte att de va olagliga) :unsure:
no är dom olagliga?
måste ta bort alla
↗ till inläggethej då zeem :(
nu får vi klara oss med homebrews så bra det går utan dig
som sagt är ju emulatorerna olagliga så även om jag kunnat köra homebrews så skulle jag nog inte haft en emulator (visste inte att de va olagliga) :unsure:
Även om min lillebror inte är här, kan väll jag hjälpa till så länge.
är det nån som vet någon bra snes emu påpekar att emulatorn är inte olaglig men jag har prövat några och de går så jäkla slött :P
↗ till inläggetjag tror jag harDet finns nästan inga användare här med med 1.50.... Lite synd..
Ni som har, kontakta mig via PM
:rambo:
↗ till inläggetDet finns nästan inga användare här med med 1.50.... Lite synd..
Ni som har, kontakta mig via PM
*suck* bara kolla i Settings --> System Settings --> System Information och kolla sen på System Software,tada....