Simpsons Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 är grafiken bättre på gw än wow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) @sv3a, det är få som väljer och göra läxorna... @pontarn, läs hela mitt inlägg igen jag sa inte att ALLA inte gör dem... många skiter i läxorna för att kunna spela så mkt dem kan under den månaden som dem har betalat för... och pontarn läs alla mina inlägg igen och tänk efter... och simpsons, ja, gw har bättre grafik Redigerat 27 Mars 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har GW det är ju jätte tråkigt, jag ska skaffa WoW TRÅDEN KAN LÅSAS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Spel brukar bli tråkiga om man suger..... GW är ett bra spel och grafiken är bättre i GW än i WoW. WoW har bättre PvE och GW har bättre PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag har testat WoW och det tycker jag är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.