ikarn Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 jag vet inte hur man kommer in i de fjärde templet. jag har gått runt och letat jätte länge men jag vet inte hur man gör. skulle vara tackasm för ett svar. :unsure:
spy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Har du klarat dom där skelätten i ikana borgen?
ikarn Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2006 ja vet inte... de enda ja vet att man ska ha song of storm att använda de inne i grottan med spöket i.
spy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Har du inte song of stoms så får man den på kyrko gården första ntten tror jag.
Staejjkarn Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 så här ska du göra för att få spegel skölden ha mumie masken stick ner i brunen prata med mumierna där ge dom det dom vill ha(dom ger dig gåtor till saken dom vill ha)i sista rummet får du då spegel skölden stick ut där ifrån.Sen ska du gå in i en spricka i berget där ska du slå på en kristall då kommer det att lysa på dig spegla lyset mot det stora blocket med solen på så kan du komma in i ett slott klara allting där och döda skelletkungen och hans kompanjoner då får du en sång av han gå sen i i tornet klara alla saker så kommer du in i templet. PS.hur du får masken göm dig nedanför en kulle framför det där huset då kommer en liten flicka komma ut vänta tills hon har gått en bit gå sen in i huset ner för trapan mot garderoben då kommer en mumie ut spela song of healing så kommer mumien bli flickans pappa han kommer då ge dig masken mumie masken......lycka till :P
ikarn Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 ok tack nu har ja klarat templet :D fast nu e de så att ja har bara 22 masker och den som ja inte har heter mask of thruth eller nått ja vet hur man får den men ja kan inte hitta alla skultas. har bara hittat 27 stycken skulle man kunna få en beskrivning på var man hittar alla tack :D!
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Skrivet 30 Mars 2006 jag kan ingen av maskerna jag hade en guid till dom men jag har tappat bort den. Jag har i allafall alla maskerna sista masken ferc duti mask eller vad den nu hette äger man blir typ en dark link värsta mega svärdet man klarar första bossen på typ 30 sekunder med han.jag skriver om jag hittar guiden.
spy Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Dom tre sista finns på en sån där man lägger frön på som är på väggen. Man ska ta kryp och stå framför dom och släppa ut dem. Jag tyckte också att dom va svåra att få :D Redigerat 30 Mars 2006 av spy
Rekommendera inlägg