unix Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Är det sant om man fångar alla unkowns i rad t.ex A B C D osv så får man Mew eller MeWtwo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Nej. Man får ingen Pokemon alls, inte Celebi, Mew eller någon annan. Fånga Mew i Röd/Blå/Gul med fusket på toppen av sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Okej, tack för svaret ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 fast är det ngt som vet ngt om ngt som kan hända med unknownen ? för det verkar mysko med en grotta med bara sånna utan ngn mening ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Unowns har ingen mening. Det är väl meningen att de ska ge någon sidouppgift och att kunna fånga alla. Man får ju items i pusslen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja du kommer få en ny pokedex tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 vad ska man med två pokedex till då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Om man har sex unowns i rätt ordning i partyt så att de bilar ett ord kanske man får nåt..?? Det där hittade jag på liksom bara skenade iväg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
conny14156 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 man få fatisk celebi om ha dom i odning då ska man leta efter den där!!!!!! min kompis ha den och han fånga den där!!!!! och man få en unowns pokemon dex men man måster gå in på den gamla sen trycka på select!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Fel. Det fungerar inte. Antingen så ljuger du eller så ljuger han, och har använt Gameshark till Celebin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 dessutom lät de lite knepigt att få den på de sättet ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Man kanske kan få Celebi genom det jag sa innan fast man bildar ordet celebi istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg