andenn Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hej när ja ska joina en server så kan kan jag spela ett tag sen komemr det up att jag blir kickad av punkbuster för ngt:S vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 du har kanske någon gammal mod installerad i så fall ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 nej vi har prec installerat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Punkbuster kickar dig om du har hög ping eller om du försöker fuska. Gör du något av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Du har högt ping eller så "Teamkillar" du hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 har ju aldrgig spelat bf2 online så ja har nt tk:at å min ping är normal på alla andra onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 när du installerade spelet så kanske di inte accepterad punkbuster licensen kanska därför det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Prova och inte spela på Punkbaster server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 lol hur kul e det det finns nästan inga anti punkbuster servers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 lol hur kul e det det finns nästan inga anti punkbuster servers Inte kul skulle jag tro, men kasta ut datorn genom fönstret , och sen köper du en ny och kollar om det funkar :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.