CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det kan man iallafall, det finns många sajter där du kan byta ut fordon, kläder och allt möjligt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 häftigt, ska pröva nångång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men okej okej ska förklara här... öppna san andreas mappen --> gå in på mappen "data" sen öppnar du filen "weapons.dat" med wordpad letar upp " £ KNIFE " tar bort KNIFE å skriver " £ SKATEBOARD " istället nu ska din kniv se ut som en skateboard för att rockstar gjorde en skateboard som dom bara har lagt in i playstation spelet men inte pc - spelet så de fixar man själv :P du kan byta ut vadsomhelst mot en skateboard om du vill.... iaf vapen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Tackar, visste inte man kunde ha Skateboards på Grand Theft Auto San Andreas. Fast jag föredrar hellre cykel & MC's... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag har Skateboard istället för pizzaboy (pizzamoppen) och de e rätt kul, men det ser as sjukt ut när han sitter med böjda ben och böjer ett osynligt styre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag har Skateboard istället för pizzaboy (pizzamoppen) och de e rätt kul, men det ser as sjukt ut när han sitter med böjda ben och böjer ett osynligt styre. men va tråkigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Nej, de e rätt kul ändå.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 nä, men det ska ju se ut som om att han åker skateboard, annars är det ju inge kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Joo, de e sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hej. Jag har laddat ner programmet Everything About GTA San Andreas, och där står det att man kan ha skateboard på SA. Då undrar jag vart den finns!? Tacksam för svar läste på nåpgon sida för länge sen attt skateborden var ett vapen men sne stod det attt det va fel det bvar inte i sa. kommer inte i håg vliken sida det var i men det finns säckert en mod till ksate bord. som alla säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) jag har varvat SA många gånger och jag har aldrig vetat att det finns någon eller sett någon skateboard :blink: Redigerat 21 Juni 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag undrar VILKEN sida som man hittar nerladnigen av skateboarde och om man liksom kan ÅKA runt med en skateboarde på trotoarkanten typ eller vid ramperna?????.......:blink: Jag skulle bli tacksam om någon svarade........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg