lundquist Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag aarbetar om andra världskriget och har som fördjupning koncentrationsläget. Till detta arbeta skall vi ha ett musiskt project. Det är nu ni kommer in. Jag behöver hjälp vad jag kan ha för något. Sista dag är typ onsdag. Den som ger bäst alternativ får 100 fm. Och bara så ni vet, jag vill inte ha en judestjärna eller ett hak kors. Men andra saker är välkommna och tänkt på, 100 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 musiskt ? musikaliskt ? vad vill du ha för nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vetefan vad du menar med det inlägget du skrev nyss, förstod i stort sätt ingenting ! Innan du förklarar bättre så försöke rjag med, fängelsekläder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 okej jag ska förklara bättre, tex. om man har tema djur & natur kan man göra en pappersblomma eller ngt, och om man har tema amerika kan man bygga det i lera typ. ngt sånt, o fängelse kläder kanske inte är så jätte bra. men jag hoppas ni förstår snart. ^^ slå en pm anrs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Fattar förtfarande nada vad han vill att vi skall göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hmm, bygg ett koncentrationsläger av det material som passar dig bäst...? Sen kan du bygga låtsas vapen? Sy Hitler kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Se kan du rita dit en hitlermustasch medans du berättar om det så får du ett fint betyg ska du se Redigerat 26 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.