Aegzor Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 om man åker till den staden som e helt omringad av vatten (kommer inte ihåg va den heter) så står de en gubbe i ett av husen, och när man pratar me han säger han jämt: I can't see Mirage Island today så ja undrar när man kan åka till Mirage island/när han ser den??? ja e j*****t tacksam för ett svar!!!
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Jo du, det ska jag säga. När du fångar en pokemon så har den en viss kod som vi inte kan se, utan bara spelet vet om den. För att komma till mirage island så måste en utav dina pokemon ha en viss kod. Koderna på varje pokemon ändras varje gång du stoppar in dem i boxen. Har du tur så kanske en dag så får du åka dit.. Men det är inte så kul där.. tro mig -.-
lizem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 har du vart där lr? jag vet att man bara kan möta Wynaut på lvl 5-50 och sedan finns det ett bär, kommer ej ihåg exakt vad det heter... jag tycker inte att det skulle vara så kul att va där hlr... -.-' men det e ju kul att ha vart där och fått det där bäret...
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Ja jag har varit där, min umbreon har koden, och jag sätter aldrig in honom i boxen så¨.. Ja finns några ovanliga bär och wynuts.
lizem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 okay, hur fick du reda på att han hade koden då?
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 han kanske kom till ön med den..... <_<
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 En gång hade jag bar umbreon i mitt party så kunde jag åka.. df jag vet ^^
lizem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 men hur visste du att det inte var någon annan i ditt party menade jag... -.-
Snooze Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Oj, menade att jag bara hade umbreon i mitt party.
Rekommendera inlägg