CeZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 FF är bättre. Men tyvvär så kan bara IE använda bakrundsljud i presentationer (om man inte lägger in dom som nån guicktime fil eller liknande.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Eldräven. (Firefox) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Internet Explor slår FireFox på LÅNGA vägar...mer än så behöver jag inte säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Måste säga att jag är mycket besviken på alla IE fantaster. Ladda ner Adblock till FireFox och den laddar 10ggr snabbare. Adblock tar bort alla banners och reklam. De som har FF men inte Adblock laddar ner Adblock här. Redigerat 23 April 2006 av Trion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 tack så mycke men jg har en fråga till Burken bj varför tycker du IE är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 firefox garanterat. jag har använt internet explorer ett tag nu men har gått över till mozilla för den är bättre och säkrare än internet explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.