andenn Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Kan man köpa BF2: Euro Forces i affärerna ellr bara genom EA Downloader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jag har bara sett det på download men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 NEJ! Går bara köpa på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 SOm sagt: Bara genom EA downloader.. smidigare så ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 nja lite osäkert att köpa genom internet sen vill jag gärna ha en manual som häfte å inte ngt pdf verision av manualen kommer dem att sälja det i affererna senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Nej varför är det osäkrare det är väll lika säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ja kankse tkr attt d e osäkert men kommer det komma till butikerna snart eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det kommer aldrig släppas i butik man kan bara få det genom att ladda hem via EA Downloader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 i finland finns det. :lol: .. varför inte i sverige? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ja just det?? wierdo löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Det finns bara att ladda hem från EA downloader du som bor i finaln misstar det nog för special forces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 kanske, kanske int....men jag tror nog att det var euro forces,och så kostar det ju att ladda ner(Så står det otminstone :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.