Gäst Muuu Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 vad heter den och vilken artist har gjort den.(skriv inte att jag ska söka på google eller letssingit för det har jag redan gjort) det ända jag kommer ihåg från låten är: dreeeeeam,dream,dream,dream when i (sen tror jag det kommer when i want you,. sen kan jag inte mer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 kontakta pampers så får du nog svaren du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Den kommer från Libero-reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 okej då, då menar jag låten från libro reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Kontakta libro då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 nån annan än outside enemy kanske kan och jag tänker varken kontakta libro eller pampers. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 @ smyger in med en kommentar: varför inte ? då får du ju förmodligen svaret på en gång. Tror inte det är så många som har koll vad den låten heter. Men men nu ska jag inte lägga mig i den här tråden någe mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Artist: The Everly Brothers Låttitel: All I Have To Do Is Dream Har inte sett reklamen, men det du skrev låter som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chokladgalen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 För övrigt kan man hitta de mesta här: http://www.reklammusik.webb.se/ När det kommer till reklammusik i svensk tve :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 tack det var rätt jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.