Quicksilver Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Okey man bra att du tog åt dej jobbet att översätta :D Serebii går ju inte o kopiera ifrån :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Okey man bra att du tog åt dej jobbet att översätta :D Serebii går ju inte o kopiera ifrån :D Nej, och segt är det med ^^ Tyckte killarna här behövde lite av det. Synd att man inte känner till EV, IV osv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Du borde även översätta IV guiden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Eller du :o Ska nog göra det.. Lär ta sin tid .. Men men. allt för fuska x/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Detta är min brors, Jag blev avstängd på min egna och då tog jag min brossas ^^ xD Vet hut männska! Svara i dem trådarna som finns om någon undrar över 'Ev träning'. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg