claes Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag tänkte att man här kunnde skriva frågor eller tips om det nya (och as grymma) spelet Oblivion. T.e.x. (tips): lätt sätta att käna pengar är att joina Fighters guild och vara i fighters guilds källare (i Skingrad) från klockan 7:00-10:00 Am och sno tjejens pillar och sedan sälja dem! eller (hjälp): Var hittar man den och den gubben? (jag behöver ingen hjälp så jag kom inte på nåt bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jag trainer till detta spel,du kan få det av mig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claes Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 jag trainer till detta spel,du kan få det av mig om du vill. Trainer??? Vem ska få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 En grej som jag måste säga till er alla är att om ni stulit en häst ifrån någonstans så gå inte av den i närheten av vakter! När du går på den igen, så börjar de jaga dig. Du kommer att komma ifrån dem, men i alla fall, det är jobbigt som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 lite vad jag stör mig på är att ibland när man ska snacka med någon gubbe så råkar man sno en bok eller något sådant och så har man 50 pers efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.