Ratchet Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Jag har signal ring (piper när man kommer in i ett rum med en hemlig "kista") och den låter när jag kommer in i första rummet i mushroom castle men jag kan inte hitta "kistan"! Var finns den? Det skall finnar 2 kistor i rummet som man kommer till om man går ner för trappan i item shoppen i mushroom village. Jag har tagit den som är över "toad gubben" där den står när man komme in men var är den andra? I Rosetown finns det en gubbe som bor i ett hus (om man går in bakom item shop) han vill ha "seed" och "Fertilizer" till sin blomma. Jag ahr gett honom ett "seed" men hur får man tag på "fertilizer"? Redigerat 28 Mars 2006 av Ratchet
ouagadougo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag vet inte svaret på de två första frågorna, men jag vet på ett ungefär vart fertilizer finns. När du är på väg upp till molnstaden finns det ett par ställe med två stycken rankor som går upp i molnet. En av dom tar dig till slut till ett ställe högt upp i molnen där fertilizer finns. OBS! den vägen äör mycket svår, av den anledningen att det är ett mycket svårt hopp att göra på ett ställe.
Ratchet Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2006 ok, vet alla svaren nu, tack så mkt :)
Rekommendera inlägg