CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 När jag spelar ibland (som gruppledare) så står det "Du har fått en assist" eller "Du har fått en förarassist" osv. Vad betyder detta? :blink: Tacksam för svar. :D Citera
Snake_16 Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 "när du fått förar assist" betyder det at någon som är med kulsprutan i bilen, dödade någon.Tror jag i allafall :) Citera
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 assist får du när du har siktat och skjutit bort ett visst antal liv på en kille och någon annan i ditt lag kommer och skjuter honom istället då får du 1 assist poäng och din lagkamrat 2 poäng. förarassist är ungefär lika dant. Citera
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2006 Gäller detta även på singleplayer? Citera
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Typ att det är nån som har hjälpt dig att döda någon. Som en helekopter. Citera
CeZ Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Skrivet 5 April 2006 Okej, då vet jag. Nån mod kan låsa denna tråd nu. Citera
Vitdom Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 (redigerat) En assist är tillexempel i en pansarvagn. om du sitter i kulsprutan och föraren dödar någon får du en assist för att du är i det fordonet. Om du är föraren och han som sköter kulsputan dödar någon får du en förarassist för att du har hjälpt honnom att sikta. (med fordonets position) Redigerat 5 April 2006 av Vitdom Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.