Gäst newnameguy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 Hej! Jag ska byta router under veckan (har en normal, men ska byta till en trådlös) Nu undrar jag hur jag kan kolla så att mitt nätverks kort passar till routern, eller helst enkelt är trådlöst. Hur kan jag kolla så att mitt nätverkskort är trådlöst??? Citera
Gäst Muuu Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 kolla ifall du har ett papper på datorn där det står att det finns trådlöst. oftast ifall det är trådlöst så fick du en litaén mottagare med. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 Jag undrade om PROGRAM !!! inte om jag kan hitta det i pappren! Citera
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 finns inget program som tittar om du har trådlöst iaf så kan jag inget men det enklaste är att gå in på enhetshanteraren så nstår det om du har ett trådlöstkort eller inte. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 och vart hittar jag enhetshanteraren? Citera
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 gå in i den här dotorn höger klicka ta egenskaper sedan fliken maskinvara så hittar du enhetshanteraren. Citera
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 Du tittar om den e trådlös genom att titta om den har ngt uttag eller om det bara är en buckla/antenn på den. Alla trådlösa kort som är i samma märke som routern bör funka. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.