Hammmar Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) hej ... vad tycker ni om Valve spelet day of deafeat ? , själv tycker jag det suger. Ingen känsla för fem öre :P * Day of deafeat :Source * Redigerat 30 Mars 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Håller med dig fullständigt, det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 mm, precis som Cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 day of defeat: source slår ut cs och css med hästkrafter! kanske lite svårare, med rekyl mm. men ett mycket bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag tyckte day of defeat va ganska kul men sen kom CSS så nu spelar jag bara det men DOD:SOURCE skulle nog va ganska kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg