Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Sidney

Rekommendera inlägg

Hur kör man Herkules cup???

Jag har kört Phil's cup ensam och med kalle och långben!!!!!!!

Jag har också låst alla nyckelhål i dom andra världarna (wonderland, deep jungle & traverse town)!!!!!!!!!!!

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Då sak det ha kommit ett warphole som du ska åka in i så du kommer till agrabah. när du har klarat agrabah och du ska åka till en annan värld står det nått om att man ska åka till Goda fen lr nått och att en ny turnering har kommit till colleseum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, hade du inte Sora med??

Det jag har förståt från andra är att man måste komma upp i högre level, för sen kommer man få träffa Leion och en annan tjej från FFSX tror jag. Och dem 'är mycket stackare, de du kan göra nu är att dra dig vidare till alla andra världarna och lösa uppdrag osv. Eller varför inte åka till Agrabha?

Jag har också låst alla nyckelhål i dom andra världarna (wonderland, deep jungle & traverse town)!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man MÅSTE ha klarat phill cup och pegasus cup. Det har inget med vilken lvl man har. Det kvittar om man har klarat av nån med bara sora t.ex, det är bara om man vill lvl själv utan kalle och långben. (Fast det är ju bra om man klara just sora och time limetid eller vad det heter för då kan man välja vem man vill möta)

Man får herkules cup när man har låst nyckelhålet i agrabha. så det har inte med vilken lvl man har

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han är vid det där hust som "Stog tomt"

Warp hole ser man där man är vid när man bestämmer vad man ska åka till, då är det ett blått hål, fast eftersom Cid inte har instalerat så du kan åka till andra världar och köra warp drive. så stick till Tredje distriktet tror ja... du vet där man sklulle göra tunder på trådarna. dt huset lyser nu så gå in där och prata med cid Sen ska du hämta en sak. Har du lämnat tillbaka boken till merlin som du fick av Cid förrestern?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den röda bossen i agraba är jäkligt svår!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...