Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 exakt. extra bossarna är Sephiroth(Colleseum), Phantom(Neverland) Ice Titan(Colleseum) och Kurt Zisa (Agrabha) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Så den heter "kurt Zisa"? Jag blev galen när den slog på skölden, den gick ju aldrig ner!!! Tillslut gav jag upp och ville dö. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Hur och vart får man den gröna trinityn? Hur kommer man till övervåningen i accecory shop? (eller vad det heter) Måste man klara av time limit i Phills cup för att få pegasus cup? Har klarat nyckelhålet i agrabha! Redigerat 4 April 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 man får grön trinity i neverland, monstro eller hallowen town, kommer inte riktigt ihåg. Man använder den gröna trinityn som är på golvet. Nej det behöver man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hur får man pegasus cup? Ska man snacka med Phille för att köra pegasus cup? Hur får man pegasus cup? Ska man snacka med Phille för att köra pegasus cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ja stick till colleseum och snacka med phille så kommer det upp pagasus cup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ska man göra nåt mer i agrabha utom att låsa nyckelhålet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 har du fått anden än?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Så att man kan summon han? (eller vad det heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Så den heter "kurt Zisa"? Jag blev galen när den slog på skölden, den gick ju aldrig ner!!! Tillslut gav jag upp och ville dö. :P Du måste ta lock on och ta "gravira" på den för att bryta hans sköld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg