Johkie Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) menar du Genie-jafar??? ´Gick du på jafar eller lampan? om man tar lampan så tar man han SVIN lätt. som tur var hade en sagt att man skulle gå på jago med lampan Redigerat 3 April 2006 av mr been Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Menar du "old book"? den har jag! Vart är Merlin?????????(e det en trollkarl?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Merlin är vid magican study och man kommer dit igenom third distrikt. Man ska gå in i den där dörren med en eld på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Vad ska man göra om dörren är låst då??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 ÄR DEN LÅST???? har du aldrig varit inne hos merlin och the godfee? jaja jag tror du ska ta fire på dörren men om du inte kommer in då kan du gå igenom secret Waterway där leon var, då går du upp för trappan och hoppar upp på plattan så kommer du dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 OK Hur kommer man upp till övervåningen i accecory shop? (eller vad det heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 man använder trinityn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 man MÅSTE ha klarat phill cup och pegasus cup. Det har inget med vilken lvl man har. Det kvittar om man har klarat av nån med bara sora t.ex, det är bara om man vill lvl själv utan kalle och långben. (Fast det är ju bra om man klara just sora och time limetid eller vad det heter för då kan man välja vem man vill möta) Man får herkules cup när man har låst nyckelhålet i agrabha. så det har inte med vilken lvl man har Jag fick reda på hur man gorde på olympus coliseum efter att jag klarat hollow bastion(låst nyckelhålet), och när jag fick välja tunering kunde jag välja ALLA tuneringarna!!!(Jag kan också köra platinum match fast jag inte har klarat Hades cup! :angry: ) tyesö: du måste kunna green trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 men ruby king, vet du ens värför det blev så??? när extra bossarna kommer som tillexembel Seiphireot eller vad han heter så får du alla bara för att annars kan man inte göra Extra bossarna. men det är ju bra om ´man klarar hades cup och dom får då blir det betydligt lättare att klara spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jo, jag vet varför(tror jag)man måste ha klarat en bit in på själva spelet va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ja och nej läs senaste inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 "extra bossarna"? menar du till exempel den som man möter när man åker på mattan i agrabath? (den som gör att man i början inte kan använda magi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg