Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Sidney

Rekommendera inlägg

Okej jag vet att det är tjatigt med alla mina Kingdom hearts inlägg men jag behöver hjälp!!!!!

Frågor:

1. Hur kommer man till övervåningen i accecoary shop (eller hur det stavas)

2. Vad gör man när man synthesizerar?

3. Hur synthesizerar man?

Det var allt hoppas någon kan svara på det. Tacksam för svar :D :D :D

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kommer dit när du har använt trinityn som är inne i shopen, då kommer en stege ner som du kan gå upp i och då är man där.

Man ska gå fram och prata med kupon lr vad dom heter som står vid maskinen. Prata med honom och då kommer det fram en lista. (Man kan gå ner så synthesizera bara en gång på varje? sen trycker man på den och om man kan synthesizera så kommer det fram någon grön text till höger när man har tryckt på den.

Vet du förestern vart man får tag på valparna 64,65,66? ingen svara på min tråd :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr såå har inte jag kommit såå långt ännu=((

men jag tänkte höra om du kanske kunde hjälpa mig? jag har nyss skaffat denna sida och jag vet inte riktigt hur man gör eytt eget inlägg=S du får gärna berätta de oxå, men de jag skulle komma till. Jag är i Agrabah, och hittar inte till öknen.. ska jag hitta ett till nyckelhåll eller hur kommer jag dit? har snurrat länge, länge nu. Kommer ingenstans.

Okej jag vet att det är tjatigt med alla mina Kingdom hearts inlägg men jag behöver hjälp!!!!!

Frågor:

1. Hur kommer man till övervåningen i accecoary shop (eller hur det stavas)

2. Vad gör man när man synthesizerar?

3. Hur synthesizerar man?

Det var allt hoppas någon kan svara på det. Tacksam för svar :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

http://www.ffuniverse.nu/kh1

Där står det en hel del information om just Kingdom Hearts. Men som mr been sa. Du ska ta användning av Trinityn på golvet och få ner stegen. Hur du Synthar kan du se på sidan. Förklaringar och sådant är inte min bästa sida. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan hjälpa till :rolleyes:

Jo du vet var man började när man kom till agrabah. (Vid storagen) om man går ut där kommer du att kunna spara där (kan man bara göra denna gång så jag råder dig att spara där) sen kommer mattan (Carpet) att vara där. prata med honom och han flyger dig till öknen där grottan är. Just då är Alladin i där fast han har fasnat i kvicksand och så kommer det heartless så döda dom. när du har gjort det kommer han och pratar med dig, och då har jag för mig att sora säger nått om att jasmine är i fara. jag kommer inte ihåg om det händer atomatiskt att man åker till alladins hus men jag tror det annars flyger du bara tillbaks till agrabah och spara i alladins hus. (Tips:nu kan du ALDRIG mer spara när du ska åka till öknen där du pratade vi mattan)

Hoppas jag har hjälpt dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...