Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har aldrig spelat nån av dem, men köp 2:an & sedan 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har aldrig spelat 3:an.. har klarat av 2:an 2 gånger.. andra gången på typ 4-5 timmar.. men ta 2:an först.. sen 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ok då har jag bestämt mig tvåan först sen trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Rätt val ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 2:an om du vill ha hela serien : ) 3:an är mycket roligare o mer att göra fast dock så är det väldigt kort. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 det beror på gillar du spel med blod ska du köpa 2:an om inte köp 3:an eller i ordning för jag har alla dom :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 köp 3:an du slösar bara pengar på 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 ja tycker att du struntar i dom andra och köp dom i ordning så vet du vad det handlar om för om du har 1:an och köper 3:an så kommer du fatta ingeting så det e bäst att du köper 2:an och sen 3:an för spelet är som en saga som prinsen av persia berättar om hur hans liv har varit och vad som har hänt och hur har han levt. :student: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg