Arwen_Aragorn Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag får inte ner gollum/smeagol från kanten asså jag vet hur man ska göra men han dödar bara mig! VAD SKA JAG GÖRA??! hjälp mig! :( :blink: :unsure: :huh: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 de e bara och forsätta till slut så klarar du de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Du ska få honom vid kanten och när han är där så ska du slå mot honom. När han håller på att ramla sådär så ska du knuffa honom. När han hänger vid kanten så gör du nådstöten! Och han ramlar ner. Men akta dig för det kommer stenar och lava mot marken efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen_Aragorn Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 JAG VET jag klarade det YIPPIE! sen har jag klarat extra banan också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 bravo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamon Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 japp extremt skillad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tack, då vet jag det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg