LiQuiDe Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag vet inte men gale of darkness ser svårare ut... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag vet hur man får lugia,ho-oh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 men du behöver inte skicka en onödig bild... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag vet inte men gale of darkness ser svårare ut... ;) GOD är nästan exakt likadant nästan samma städer allting är nästan likadant förutom gubben ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Bara så att ni vet finns det 3 pokeflöjter elr vad det nu heter en i en låda i det där stället man kan möta 100 tränare det finns en flöjt vid sista tränaren,en får man av han man räddade från han med Entei och en hittar man i The underground. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg