Hoppa till innehåll

Skräpaffärer

Putside

Rekommendera inlägg

Gäst Yantra

Man ska väl aldrig köpa utomlands, eftersom händer det någonting med varan, så kan inte konsumentverket hjälpa dig....

Outside: Eftersom dem annonserar varan på Tradera, så ska dem också vara ansvariga att alla affärer man gör ska gå av.

Ämnet: Man ska väl akta sig för affärer som säljer saker från t.ex Kina, pga dåligt kvalité.

Kanske  ÖB..

skulle öb impotera elr vad menar du det är fetebra armegrejer där har en fin mössa från flygvapnet och massa långkalsonger därifrån ju. dålig affär hmm ginza.se för det är så förbaskat dyrt på spel men med skivor är de bra elr va f*n

Redigerat av death-man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man ska väl aldrig köpa utomlands, eftersom händer det någonting med varan, så kan inte konsumentverket hjälpa dig....

Outside: Eftersom dem annonserar varan på Tradera, så ska dem också vara ansvariga att alla affärer man gör ska gå av.

Ämnet: Man ska väl akta sig för affärer som säljer saker från t.ex Kina, pga dåligt kvalité.

Kanske  ÖB..

Kolla på dina saker och kläder. 99% av det kommer vara gjort i östasien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske  ÖB..

sj tycker ja att Ginza har rätt bra pris på endel skivor(Sj handlar man ju inte på internet utan i affären :D)

Ja vet inte någon direkt kass affär...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De tar inte ansvar vad som händer mellan köparen och säljaren, det ända som de kan göra är att ta bort hans "profil" på tradera så han inte kan köpa/sälja någe mer. Men det är ju bara för brottslingen att registrera ett nytt konto så är han tillbaks på banan igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag lovar, denna tråd kommer att låsas för §1.1

back to topic:det finns en säljare på tradera som säljer mobiltelefoner + mera... när man har betalat får man inte varorna :(

min kompis köpte ett par dragon ball böcker det var hela samlingen för 800spänn

säljaren sa att dem skulle komma till stan men han gick dit sen var inte säljaren där men när han kom hem skickade han ett brev och skrev kommer ni? jag väntar vilken idiot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag lovar, denna tråd kommer att låsas för §1.1

back to topic:det finns en säljare på tradera som säljer mobiltelefoner + mera... när man har betalat får man inte varorna :(

min kompis köpte ett par dragon ball böcker det var hela samlingen för 800spänn

säljaren sa att dem skulle komma till stan men han gick dit sen var inte säljaren där men när han kom hem skickade han ett brev och skrev kommer ni? jag väntar vilken idiot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske  ÖB..

Om amn är utomland och ser ett spel som kostar 200 kr, då köper man ju det ;) här skulle det kosta 500 kr typ :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske  ÖB..

Är spelet piratkopierat har jag för mig att det klassas som ett lagbrott även om det är KÖPT & i ett annat land.

Alltså är det ingen idé att köpa piratkopierade spel utomlands.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Elgiganten och Siba är det värsta jag vet. Tacka vet jag on-off som har lite koll på sina grejor. Lidl känner väl alla till så beskrivning behövs inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...