cristos Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Hej ! Jag har fastnat på en bana i Quake 4.. Nexus Core.. behöver få fram Consolen för att använda lite fusk.. Ctrl+Alt+något Ascii-tecken!? Hur gör jag egentligen? Citera
cristos Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Ja just det, Ctrl+Alt+§.. eller Ctrl+Alt+21..men jag får det inte att funka i spelet. Jag måste göra nå´t fel då jag inte får upp Consolen Citera
cristos Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag har provat igen.. men icke sa nicke.. inget händer. Man skulle ju kunna använda detta var som helst i spelet, eller hur!? Spelar det någon roll om man anv. sig av det numeriska tang.bordet eller siffertang.?? Måste man patcha spelet först eller..? Citera
Xynthiar Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 ingen aning du! jag bara installerade det! Citera
jerkakamel Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Testa tryck §+CTRL+ALT annars testa tryck CTRL+ALT+~ eller CTRL+ALT+^ , jag hoppas det funkar :) Citera
cristos Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Nähä.. det funkar fortfarande inte för mig.. Det jag inte förstår är hur gör ni för att få ascii-symbolen, om det nu är §, ^ eller ~. Ni måste ju trycka på fler tangenter än tre för att få hela kombinationen!?? Är jag helt bakom flötet eller... jag fattar inte detta. Kan någon förklara detta för mig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.