Mic_93 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Vilka behöver jag mest e det dom som jag har med rött ringat in eller några till ( som e verkligen måste ) sen den med grön som jag ringat in går det att plocka ut den och lägga med tråd sladd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Du behöver nog alla saker om du vill kunna ha ''den perfekta spel timmen''. Och jag tror inte du kan plocka ur USBn, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Smartast att bara klöpa den vita lådan (Premium) och en trådlös sladd till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hur fungerar en trådlös sladd ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du behöver nog alla saker om du vill kunna ha ''den perfekta spel timmen''. Och jag tror inte du kan plocka ur USBn, ok men kan man lägga tråd nånstans där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Man sätter i sladden till kontrollen (om man har någon kontroll med sladd) och så laddar man dom trådlösa kontrollerna där vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du behöver nog alla saker om du vill kunna ha ''den perfekta spel timmen''. Och jag tror inte du kan plocka ur USBn, Vad menar du med att lägga trådar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Du behöver nog alla saker om du vill kunna ha ''den perfekta spel timmen''. Och jag tror inte du kan plocka ur USBn, vart man lägger den asså kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hand kontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Du behöver nog alla saker om du vill kunna ha ''den perfekta spel timmen''. Och jag tror inte du kan plocka ur USBn, Alltså vi tar detta steg för steg, vad är du vill ha, trådlös kontroll eller med med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 se vad jobbbig...lämna tebax den o vänta på kvalite istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.