Prisma Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag har lite problem med uppdraget där man ska flyga ett flyggplan och typ landa i en sjö eller nått men jag fattar inte hur man ska göra. jag flyger över sjön vid den gula markeringen men inget händer vet någon hur man ska göra????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) om det är det updraget ja tror finns det en rund ring (den är röd) kör inn i den så enkelt e det (den e högt uppe i luften) Redigerat 30 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag hade oxå samma problem men kom på det till slut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 hahah ja lovar att ja hade större problem=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag höll på att ge upp men kollade extra noga på texten vad men skulle göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag gav upp sen fick ja hjälp av en kompis :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 kan ni inte läsa elr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 kan ni inte läsa elr?? Vad menar du med det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
my_name_is_earl_ Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har lite problem med uppdraget där man ska flyga ett flyggplan och typ landa i en sjö eller nått men jag fattar inte hur man ska göra. jag flyger över sjön vid den gula markeringen men inget händer vet någon hur man ska göra????? det e en ring högt uppe i luften... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Som sagt, det är en ''Carona'' uppe I luften. Se till att flyga väldigt högt bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har sett den j*vla ringen men jag kommer inte upp ditt med flyggplanet. När jag kommer högt upp så sjunker det aoutomatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 kan ni inte läsa elr?? exakt va mennar du me det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg