BloodMan Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det e typ nått lag på Call of duty 2! på chapter 9,The great Crusade. jag har vaktad den där "flak 88:an" och ska förstöra bunker, men när jag går ner blir det svart och det står "you have died" men jag har mycket liv kvar och det bara blir så. NÅN SOM VET HUR JAG SKA GÖRA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Vad menar du med att det blir svart? *Mitt 2000:e inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 men asså som när man dör fast jag ser aldrig att jag ligger på marken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Konstigt jag har kört den banan själv typ 10 gånger och de händer aldrig mig,kanske är de smuts på skivan eller i konsolen! ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 men jag köpte både konsol och spel i tisdags! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om det är den bana jag tror det är,så ska du inte ha sönder den utan en kommer och ska laga den,sen ska du skjuta på alla bunkrar omkring :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 men jag vet! flak88:an är klar,sen ska jag förstöra bunkrar,då efter typ 30 sek efter jag gått ner ifrån där flak88:an är så står det "you have died" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 När jag kör det så behöver jag inte gå ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 nähä...ok då vet jag! :cool: men hur ska jag förstöra bunkers då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du ska skjuta sönder dom med flak:88 och du vet bunkern längst till höger är två st ihop sen sist ska du skjuta sönder de där lagret bakom med lasbilar! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du ska skjuta sönder dom med flak:88 och du vet bunkern längst till höger är två st ihop sen sist ska du skjuta sönder de där lagret bakom med lasbilar! ;) :gitarr: Ja den med stridsvagnen på slutet när dörrarna öppnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ok nu vet jag ! ;););) Sorry för dubbelinlägg men nu har jag iallafall klarat det ;):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg