pollenallergi Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Går jag inte upp direkt somnar jag om.. Numera tänder jag lampan precis när mobilen plingar så jag inte somnar om efter jag stängt av luren :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vaknar typ kvart i åtta, somnar om. vaknar lkocka åtta, går upp, går in med huvudet i dörren för att jag inmte såg den för allt bländande j*vla ljus! och mina hopklibbade ögon ^^. sen lite senare springer jag in i väggen med huvet före nåra ggr i skolan för att vakna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 måndagar är jobbigast tycker jag, då är det skola igen och man har ingen ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Mamma brukar väcka mejj 3 ggr mellan 07:15-07:35 å senn orkar hon inte mer förrens klockan e typ 07:50 å då rusar ja upp te duschen duschar på ett par minuter käkar lite å går utsätter mej i bilen å väntar på att mamma ska skjutsa men det med bilen är det bara när de e snö annars så cyklar ja te bussen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 klockan ringer 7:30, snoozar i 9 min och tar 2-3 min på mig att stiga upp. Dricker lite yoghurt och drar sedan till skolan med kompisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Somnar alltid om i 12 minuter exakt :huh: Redigerat 31 Mars 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag är morgonpigg så jag slipper allt det där med att somna om osv... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Jag brukar inte slå mig själv. Men jag hoppas att det är lördag. Jag går upp typ klockan 8:00 <_< Redigerat 31 Mars 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 När jag var liten så brukade jag vara pigg som f*n, nu är jag morgontrött hela tiden. #4 fuskare nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) jaa.. e extremt morgontrött! :( Men klockan ringer, ja tar den, trycker på snooze.. å den ringer var femte minut ända tills ja råkar trycka bort den.. å då försover jag mig. Men har börjat me å lägga den en bra bit från sängen så jag måste gå upp för å stänga av larmet. Å vet ni vad? Det funkade! Plus att jag la mig lite tidigare, dock. Men detta händer inte bara måndagar, utan varje dag! :cry: Jobbigt... shiit..exakt vad jag skulle säga..ni behöver inte tro mig men jag försov mig 3 ggr på en vecka så jag la väckarklockan en bit från sängen gick upp och kollade på tv, somnade dock vid tv:n..ush..jag gillar inte att man måste kliva upp.. btw jag har en sony ericsson k700i så man kan spela in saker och använda dom so väckarklocka..jag ska skrika: *VAKNAAA! annars dödar jag dig* eller så skulle jag bli rädd..typ shit.. hehe. Redigerat 31 Mars 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.