Hoppa till innehåll

Vardags Vecko Trötthet

Adio

Rekommendera inlägg

vaknar typ kvart i åtta, somnar om. vaknar lkocka åtta, går upp, går in med huvudet i dörren för att jag inmte såg den för allt bländande j*vla ljus! och mina hopklibbade ögon ^^. sen lite senare springer jag in i väggen med huvet före nåra ggr i skolan för att vakna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mamma brukar väcka mejj 3 ggr mellan 07:15-07:35 å senn orkar hon inte mer förrens klockan e typ 07:50 å då rusar ja upp te duschen duschar på ett par minuter käkar lite å går utsätter mej i bilen å väntar på att mamma ska skjutsa men det med bilen är det bara när de e snö annars så cyklar ja te bussen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

klockan ringer 7:30, snoozar i 9 min och tar 2-3 min på mig att stiga upp. Dricker lite yoghurt och drar sedan till skolan med kompisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

jaa.. e extremt morgontrött!  :(  Men klockan ringer, ja tar den, trycker på snooze.. å den ringer var femte minut ända tills ja råkar trycka bort den.. å då försover jag mig.

Men har börjat me å lägga den en bra bit från sängen så jag måste gå upp för å stänga av larmet. Å vet ni vad? Det funkade! Plus att jag la mig lite tidigare, dock. Men detta händer inte bara måndagar, utan varje dag!  :cry:

Jobbigt...

shiit..exakt vad jag skulle säga..ni behöver inte tro mig men jag försov mig 3 ggr på en vecka så jag la väckarklockan en bit från sängen gick upp och kollade på tv, somnade dock vid tv:n..ush..jag gillar inte att man måste kliva upp.. btw jag har en sony ericsson k700i så man kan spela in saker och använda dom so väckarklocka..jag ska skrika: *VAKNAAA! annars dödar jag dig* eller så skulle jag bli rädd..typ shit.. hehe.

Redigerat av monkey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...