Anton G Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Hoppas på att en sjunde bok kommer ut. ;). Det är böckernas engelska namn. Till exempel heter ju Stormvarning Stormbreaker på engelska och Hotet från himlen heter Ark Angel på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Alla utom är riktigt bra, utom Topphemligt som "bara" är mycket bra. Bäst är Skelettkusten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag såg en poster om filmen igår :D, verkar skit bra. "Alex rider - Man är aldrig för ung för att dö" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Alla utom är riktigt bra, utom Topphemligt som "bara" är mycket bra. Bäst är Skelettkusten Som det står på baksidan av den sjätteboken bl.a "Sklettkusten blev utsedd till årets ungdomsbok av 25000 engelska skolbarn". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Bara 20 dagar kvar *längtar*! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 vad menar du? det är 21 dagar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 vad menar du? det är 21 dagar kvar Det beror på om man räknar med idag. Om man inte gör det så är det idag 18 dagar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag fyller år dagen innan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har läst de 4 första på engelska - Skit bra allihopa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 någon som vet när man kan boka bio biljetterna till premiären? ska gå på den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag ska osså lätt se den! Jag vet inte om nån har länkat men här är filmens offiella sida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Har läst alla böckerna, gjorde det vid midsommar. Otroligt spännande böcker, spänningen är på topp hela tiden och bara väntar på nästa bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.