Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 bra e dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Jo dem är grymma. Mycket bra beskrivningar. Har läst Skelletkusten, Högt Spel, Topphemligt, Scorpia. Bara stormvarning kvar(?). Redigerat 3 Maj 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Dem är as bra började läsa för 2 dar sen har redan läst ut den första har börjat på den andra nu. Fick dem i påskpresent. Redigerat 26 Maj 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 har läst alla även hotet från himmelen, skitbra serie(fins knappt bättre) Handlar om en 14 som blir spion för MI6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Nu läser jag Hotet från himlen.. **Borttaget för de som inte läst och inte vill veta vad som händer** :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Nej. Jag har aldrig ens hört talas om den här här serien. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag läser Skelettkusten just nu, jag har precis läst ut Topphemligt, och jag tänker inte sluta läsa förrän jag har läst ut alla. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Nu har jag läst ut helften av Hotet från himlen... B) Redigerat 23 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Sklettkusten var bäst hittils läste ut den på Gotlandfärjan. Ska väl gå till bibblan snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag har aldrig hört tala om dom..men jag kan väl gå ner till bibleoteket och kolla efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Jag tycker att dem är jättebra! :D Bland det bästa jag har läst! Men i vilken ordning kommer böckerna? Jag vet redan: 1. Stormvarning 2. Topphemligt 3. Skelettkusten 4. Högt spel Vet någon vilka som kommer sedan och i vilken ordning? Och jag borde kanske varna känsliga läsare för böckerna. :huh: Om man skulle försöka räkna hur många som har dött i böckerna så tar det nog inte så lång tid innan man tappar räkningen... :P Nåja, jag överdrev nog lite där, men det är faktiskt väldigt många mord i böckerna, och säkert 100000 gånger fler mordförsök... Redigerat 27 Maj 2006 av Anton G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Har snart läst alla jag håller på att läsa senaste nu. Dom är väldigt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.