Hammmar Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) hej, jag har nyligen inskaffat CS,S ... och när jag försöker komma in på en server kommer bifogad bild upp, om jag trycker på länken så kommer man HIT...( dvs , sidan kan inte visas ) vad ska jag göra ??? (det funkar attt spela på icke VAC - säkrade servrar ) felpåcs.bmp Redigerat 31 Mars 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Ibland händer det där för mig också, när det väl händer så brukar jag reconnecta, tillslut kommer jag in. Redigerat 31 Mars 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 okej... :D mer tips `?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Om du inte kommer in på vac server så kan det vara så att du fuskat/fuskar lite.. annars försök instalera om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg