OsCaR700 Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om du vill flyga sjukt högt med hydran så ska du slå in koden så att bilarna flyger när du kör in i dom. Då ska du sätta dig i hydran (efter du har kört på den) då kommer den att flyga iväg. Då är det bara att vänta i typ en kvart sen hoppa ut då kommer det ta ca 5-7 min att komma ner så jag garanterar att snuten försvinner OBS se till att ha en fallskärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Som jag skrev i din andra tråd, så skicka in det som ett tips istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jaja nu fattar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Skica on det som tips i ställetr för att skriva det här är ett tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 vilken kod gör så att bilar flyger iväg om man köär in i dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg