Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

Nej, det är inte bara Svenskarna som betalar frukosten. lol, massor av invandrare betalar skatt. Men det är bara typ 3 procent som jobbar svart och lever på bidrag.

 

Men anledningen till det är att cheferna är så rasistiska att dem inte låter dem  på jobbet. Vad gör dem? Ska dem ligga på gatan eller i hårda marken. Nej, Socialen hjälper till.

 

HAHAHA hur kan du ta alla i försvar. Du låter så j*vla dum i huvudet när du säger "men anledning till det är .....blablabla..aldrig deras fel bara svenskarnas fel osv osv."

 

Visst självklart kan jag förstå att folk kan råka ut för rasistiska chefer, men du verkar tro att varenda svensk är rasist. Det är lika stor chans att en invandrare råkar ut för en rasistisk chef som jag råkar ut för en chef som inte gillar blonda. Dessutom har du ju sagt att alla invandrare äger alla resturanger osv här i Sverige, så då lär det väl inte vara så jäkla svårt att få jobb. Saken är den att om 2 personer söker till ett jobb, med samma utbildning, ena invandrare ena svensk, och man väljer svensken för att invandraren inte kan prata så bra svenska så är man tydligen en rasist.

 

Kommer ihåg dom 4 tjejerna som sökte högskoleplats i uppsala om jag inte minns fel, 2 svenskar, 2 invandrare. Svenskarna hade bättre betyg men invandrarna fick platserna pga av att skolan ville vara mångkulturell och visa upp att invandrare hade lika stor chans att komma in i deras skola som svenskar. Förjävligt, men dom 2 svenska tjejerna fick ju ett fett skadestånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Jag undrar en grej. Du känner många invandrare som inte tycker om när någon snackar skit om sitt land eller religion. Varför säger du inte rakt mot dem och just här?

 

Wow? För att ingen kan göra något bakom din lilla dator.

Jag tycker inte synd om dig om du får stryk av någon. Bara så du visste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar en grej. Du känner många invandrare som inte tycker om när någon snackar skit om sitt land eller religion. Varför säger du inte rakt mot dem och just här?

 

Wow? För att ingen kan göra något bakom din lilla dator.

Jag tycker inte synd om dig om du får stryk av någon. Bara så du visste.

 

Varför skulle han inte säga det till någon invandrare öga mot öga? Ta mig t.ex jag har sagt det flera gånger till folk. Fast då säger jag inte t.ex J*vla sv*rtsk*llar åk tillbaka till ert grustag!. Utna jag kommer med ett argument om varför det är så som det är. Som vanligt de enda svaren man får är "Håll käften, svenne!" och "Jag ska döda dig!".... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jaha ni då. j*vla blattar, stick till ert j*vla land. Ni förtjänar inte att bo här! lol? Bara för det heter Sverige så är det inte Svenskar som bestämmer här. Alla som födds i den här planeten får bo här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Jaha ni då. j*vla blattar, stick till ert j*vla land. Ni förtjänar inte att bo här! lol? Bara för det heter Sverige så är det inte Svenskar som bestämmer här. Alla som födds i den här planeten får bo här.

 

Så fort ni sätter foten på svensk mark ska ni följa våra regler.

T ex NEJ till att slå sin fru.

 

Och, jo svenskar ska bestämma i Sverige, det du sa är som att säga:

"Bara för att det är mitt hus så är det inte jag som bestämmer här"

 

 

Förresten är det inte så många som är född I planeten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Ja, hans förebild kanske är George Bush. Geroge W Bush wannabe helt enkelt.

 

Om du menar mig kan du väl bli en Muhammed-wannabe då. Eller så är du de redan.

 

Förresten bryr jag mig inte om Bush.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Kaktus-Killen, vad har det och göra med det här.

 

Du som tycker att profeten Muhammed vill bomba. Menar du att jag vill bomba eller? Kaktus-Killen, jag kan väl säga att du vill bli en satelitwannabe i rymden. Därför du håller ju på vetenskapen mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...