💬
Logga in
Fuska.se

Återställningen Av Irak?

341 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

tror du ja bara hitta på allt ja skrev.. de om husen är inte direkt bevisade, men om rättsystemet och de där om konverteringen från islam = hedersmord läste jag i nyheter o sånt.

Och vad jag vet så räknas männen högre än kvinnor.

http://www.g26.ch/abb_irak_03.jpg

Alltså, vad jag vet så har de relegionsfrihet, iallafall på pappret. De har blivit en demokrati alldeles nyligen, allt har inte hunnit anpassa sig ännu

Kaktus-Killen, det är helt olagligt med hedersmord i Irak. Men tror du alla lyder det? Det är som att säga att det är olagligt och våldta folk. Men är det alla som håller den lagen? Nej.

Nivå 3 · Lärling

Lol bor du hellder i usa där du tröst äter och blir fet bara för duna kompisar tycker du är ful.

I iraq kan man i allafall döda sin kompisar om dom mobbar en + För IRAQ :P

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du behandlar USA värdare än Irak.

Bara för att det inte är så mycket bombdåd.

Sesså lugna ner er lite. Hämta en röd femlitershink med vatten att doppa huvudet i om inget annat hjälper... kan hämta en åt tråden också om den vill ha...
12 Jun 2006
Nivå 3 · Lärling

LOL..........

Nivå 6 · Fuskare

om irak är ett skitland oh my god vad usa är då!

Precis, Bush bråkar ju med nästan alla länder. Han vill ju starta ett anfall mot Iran nu -.-

Nivå 0 · Nykomling

Usch vad busig han är.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Precis, Bush bråkar ju med nästan alla länder. Han vill ju starta ett anfall mot Iran nu -.-

Det är just det som kommer att resultera ett tredje världskrig med USA som stormakt istället för Tyskland.

Om alla länder går på USA så har USA ingen chans.

Bush kommer inträffa som Hitler.

Så blir det WW3!

Tack vare den dära iriterande personen.

Har hans mama inte sagt något att man inte får leka med vapen -.- :blink: :meddum:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Jo det har hon förmodligen...

Usa närvaro i Irak är provocerande, det borde dra sig tillbaka och endast ha kvar en liten observationstrupp. Istället borde FN skicka in sina fredsbevarande trupper och se till att oljan stannar där den hör hemma.

Och Usa har inget att säga till om innan de fixar sina egna problem. Guantanamo tillexempel.

"Du skall icke döma innan du själv är perfekt"

- okänd

Senast ändrad:

13 Jun 2006

Tycker Bush är en rätt bra ledare.

Nivå 7 · Fuskare

Motivering?

Bush har orsakat en rad krig och han har också låtit bli att göra nåt åt Guantanamo. Han är inte en bra ledare.

Rösta för Kennedy! (ej 1§2)

Nivå 3 · Lärling

Vadå bra ledare usa är ett skitland som bara startar krig.

Kaktus-Killen, motivera varför du tycker så.

Du får tycka men man måste självklart motivera varför.

USA är inte ett skitland.

Utan de skulle vi inte kunna leva, jag själv försörjer mig på Coca-Cola och jag kan inte tänka mig ett liv utan Coca-Colan.

Fast om man tänker det så bokstavligt ja, i USA innehåller det mycket banan-skal & skit på gatorna.

Det är Bush's fel att allt står snett, hoppats att Kennedy tar över och det snart!

14 Jun 2006
Nivå 3 · Lärling

Så du menar att coca cola är bra.

Det är den värsta skit drycken som uppfunnits.

Man blir beroende o det förstör tänderna.

<_<

Nivå 5 · Fuskare

Det är inte riktigt Bush som ligger bakom Colan..

USA borde införskaffa en rättvis president som lyssnar på folket samt inte startar krig mot länder.

Bush är bra då han faktiskt kan hantera terrorismen. Även fast det har hänt bakslag.. men man kan ju inte säga att terrorismen är lätt att bekämpa. Jag ser inget fel med att skicka soldater till mellanöstern då terrorismen tyvärr är stark där.

Bush är enligt mig en bra ledare som vet att fred inte kan lösa allt. Vissa saker, som terrorism, kräver mer drastiska metoder än att bara ge dem vad de vill ha.

Tack o Hej.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in