BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ibland när jag sitter här vid datan kommer en sida som heter Whenuoffer eller Erroesafe upp om jag klickar bort den kommer en liten ruta om man klickar på den så kommer en till ruta där det står "din dator kommer att scannas" och om man klickar upp den så kommer ändå en annan sida upp där man ska söka efter virus typ! den tvingar mig! om ni vågar kan ni kolla hur det blir... http://offers.whenu.com/skin/framebuilder....l501_popup.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Men lägg inte upp den sidan då så andra drabbas av det, och vad menar du tvingas ? det är ju bara och klicka bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) MEN OM JAG KLICKAR BORT SÅ KOMMER JAG AUTOmATISK IN PÅ EN ANNAN SIDA! det e skit-jobbit att stänga ner 4-5 rutor varje gång man e inne på nätet! och ibland så ändras sidan man e inne på,som nyss jag skulle skriva nåt här och då kom den upp jag klicka bort och fuska.se försvann och kom in på en annan scann-sida. och jag tror inte det kommer in e era datorer om ni klickar på länken... Redigerat 31 Mars 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vad har du för säkerhetsprogram då ? typ norton eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Usch ja, hade samma slags pop-up, "Errorsafe". Skaffade sedan FF & det slutade. Redigerat 31 Mars 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 lite mer info tack <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jaha, ursäktar mig. FireFox är en slags webbläsare som kan användas istället för Internet Explorer. Läs mer på deras hemsida; http://www.mozilla.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ok jag laddar ner det,jag såg reklam i nån tidning om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag hade samma problem med errorsafe,men ner skaffade firefox så gick det bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men måste jag änvända FF också? för jag tycker internet explorer e bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.