Simpsons Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har ej testat att lägga in termometer ännu, men jag tänkte göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 På de inbyggd temperaturmätare så ja ser hur varmt de e... å de brukar ligga på runt +20 men om ja spelar så kan de höjja sig lite men då drar ja bara på fläktarna mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Bara för att jag kännere mig lite dum ska jag jäklas lite. för att kolla hur varm datorn e. Ta en termometer( som mann ör in i skinkan) och kör in den i processorn. sen startar du senaste quake spelet. stäng av alla j*vla fläktar och grilla up datorn så den brinner up :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Man kan kolla med everest home edition och speedfan. Min processor ligger på ca 45 grader och jag har original cpu-kylare och en vanlig 80mm chassifläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Speedfan är bra, dock oftast om du har en märkesdator (alltså inte som du har slängt ihop själv) så brukar det inte vara några tempsensorer på moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.